Sana Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
< Destek Ana Sayfasına Geri Dön
Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?
Siparişiniz tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır. Ancak siparişiniz standart teslimat ise kargonuz taşıma durumuna geçmesi durumunda müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek talep edebilirsiniz.
İlgili Makaleler
- Teslimat seçenekleri nelerdir?
- Teslimat sürecini hızlandırabilir miyim?
- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
- Siparişim ulaştığında belirttiğim adreste olmazsam ne olur?
- Kargom nerede?
- Siparişim hatalı - yanlış ulaştı, ne yapmalıyım?
- Kargo numarasına tıklıyorum ancak kayıt bulunamadı uyarısı ile karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?
- Standart Teslimat süresi ne kadardır?
- Hangi bölgelere gönderim yapabiliyorsunuz?
- Yurt dışına kargo gönderimi yapılıyor mu?
- Kargo ücreti ne kadardır?
- Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?
- Hızlı Teslimat Nedir?
- Hızlı Teslimat bölgeleri nelerdir?
- Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
- Siparişim mağazaya teslim edilebilir mi?
- Mağazadan teslim al nedir?
- Siparişimi hangi mağazalardan teslim alabilirim?
- Mağazadan teslim al seçeneği ile nasıl sipariş oluşturabilirim?
- Mağazadan teslim alınan siparişlerde kargo ücretsiz mi?
- Siparişim kaç günde mağazaya ulaşır?
- Siparişi kaç gün içinde mağazadan teslim almam gerekiyor?
- Siparişimi almak için gecikirsem ne yapmam gerekimektedir?
- Siparişi mağazadan nasıl teslim alabilirim?
- Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?
- Mağazadan teslim aldığım ürünlerimi mağazada değiştirebilir ya da iadesini yapabilir miyim?
- Nasıl sipariş verebilirim?
- Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimi oluşturdum ancak yanlış beden seçimi yaptım, ne yapmalıyım?
- Siparişimi tamamladım, ancak sipariş sayfasında siparişimi göremiyorum. Ne yapmalıyım?
- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimin takibini nasıl yaparım?
- Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
- Hediye paketi ekleme seçeneğiniz bulunuyor mu?
- Siparişime not eklemek istiyorum, yardımcı olabilir misiniz?
- Aradığım ürününün mağaza stoklarını nasıl kontrol edebilirim?
- Siparişim hatalı ulaştı ne yapmalıyım?
- Yeni ürünler ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?
- Kurumsal fatura kesilebiliyor mu?