Sana Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
< Destek Ana Sayfasına Geri Dön
Siparişimi tamamladım, ancak sipariş sayfasında siparişimi göremiyorum. Ne yapmalıyım?
Öncelikle ödeme yapılan karttan mevcut tutarın çekiminin yapıldığının kontrolünü sağlamanızı rica ederiz. İlgili tutar çekildiyse ancak sipariş numaranız oluşmadıysa 444 37 36 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
İlgili Makaleler
- Nasıl sipariş verebilirim?
- Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimi oluşturdum ancak yanlış beden seçimi yaptım, ne yapmalıyım?
- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimin takibini nasıl yaparım?
- Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
- Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?
- Hediye paketi ekleme seçeneğiniz bulunuyor mu?
- Siparişime not eklemek istiyorum, yardımcı olabilir misiniz?
- Aradığım ürününün mağaza stoklarını nasıl kontrol edebilirim?
- Siparişim hatalı ulaştı ne yapmalıyım?
- Yeni ürünler ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?
- Kurumsal fatura kesilebiliyor mu?