Sana Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
< Destek Ana Sayfasına Geri Dön
Kargo numarasına tıklıyorum ancak kayıt bulunamadı uyarısı ile karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?
Siparişleriniz tarafımızdan çıkış sağlandıktan sonra kargo takip numaralarınız oluşmaktadır. Ancak kargonuzun süreç takibini kargo taşıma durumuna geçtikten sonra kontrol edebilmektesiniz. Bu nedenle kayıt bulunamadı uyarısı henüz kargonuzun taşıma durumunda olmaması sebebiyle karşılaştığınız bir bildirimdir.
İlgili Makaleler
- Teslimat seçenekleri nelerdir?
- Teslimat sürecini hızlandırabilir miyim?
- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?
- Siparişim ulaştığında belirttiğim adreste olmazsam ne olur?
- Kargom nerede?
- Siparişim hatalı - yanlış ulaştı, ne yapmalıyım?
- Standart Teslimat süresi ne kadardır?
- Hangi bölgelere gönderim yapabiliyorsunuz?
- Yurt dışına kargo gönderimi yapılıyor mu?
- Kargo ücreti ne kadardır?
- Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?
- Hızlı Teslimat Nedir?
- Hızlı Teslimat bölgeleri nelerdir?
- Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
- Siparişim mağazaya teslim edilebilir mi?
- Mağazadan teslim al nedir?
- Siparişimi hangi mağazalardan teslim alabilirim?
- Mağazadan teslim al seçeneği ile nasıl sipariş oluşturabilirim?
- Mağazadan teslim alınan siparişlerde kargo ücretsiz mi?
- Siparişim kaç günde mağazaya ulaşır?
- Siparişi kaç gün içinde mağazadan teslim almam gerekiyor?
- Siparişimi almak için gecikirsem ne yapmam gerekimektedir?
- Siparişi mağazadan nasıl teslim alabilirim?
- Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?
- Mağazadan teslim aldığım ürünlerimi mağazada değiştirebilir ya da iadesini yapabilir miyim?