Sana Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
< Destek Ana Sayfasına Geri Dön
Siparişimi oluşturdum ancak yanlış beden seçimi yaptım, ne yapmalıyım?
Söz konusu talebinizle ilgili sipariş oluşturulduktan sonra değişim işlemi tarafımızdan yapılamamaktadır. Siparişinizin faturası kesilmediyse, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden siparişinizi ya da siparişinize ait istediğiniz ürünü iptal edebilirsiniz.
İlgili Makaleler
- Nasıl sipariş verebilirim?
- Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimi tamamladım, ancak sipariş sayfasında siparişimi göremiyorum. Ne yapmalıyım?
- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimin takibini nasıl yaparım?
- Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
- Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?
- Hediye paketi ekleme seçeneğiniz bulunuyor mu?
- Siparişime not eklemek istiyorum, yardımcı olabilir misiniz?
- Aradığım ürününün mağaza stoklarını nasıl kontrol edebilirim?
- Siparişim hatalı ulaştı ne yapmalıyım?
- Yeni ürünler ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?
- Kurumsal fatura kesilebiliyor mu?