Sana Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
< Destek Ana Sayfasına Geri Dön
Siparişim hatalı ulaştı, ne yapmalıyım?
Kolinin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu gibi) olması durumunda kargo görevlisine “Hasar tespit tutanağı” tutturarak siparişinizi iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur, hatalı ürünleri bu şekilde iade adresimize gönderebilirsiniz.
İlgili Makaleler
- Nasıl sipariş verebilirim?
- Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimi oluşturdum ancak yanlış beden seçimi yaptım, ne yapmalıyım?
- Siparişimi tamamladım, ancak sipariş sayfasında siparişimi göremiyorum. Ne yapmalıyım?
- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
- Siparişimin takibini nasıl yaparım?
- Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
- Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?
- Hediye paketi ekleme seçeneğiniz bulunuyor mu?
- Siparişime not eklemek istiyorum, yardımcı olabilir misiniz?
- Aradığım ürününün mağaza stoklarını nasıl kontrol edebilirim?
- Yeni ürünler ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?
- Kurumsal fatura kesilebiliyor mu?